2009. augusztus 31., hétfő

Holnap suli.
Vagyis már ma XD
na beszélgessünk :D
tök jó lesz ittvan már 1 óra van 4.30kor meg kelnem kéne hát kellemetlen lesz na nembaj majd a buszon alszok xD
meg mire jó a suli ha nem alvásra :D ugyebár XD
mára vis tegnapra beterveztem h piálok mert hát ugye tök jó buli másnaposan suliba menni az év első napján háhá XD
1 kis icipici akadályba ütköztem.
nincs itthon pia xD
de amugy kurva jó kedvem van még ígyis XD
igaz má senki sincs msnen me a zsidók elmentek aludni én meg baszhatom itt a rezet de legalább veled jól elbeszélgetek xD
Áve testvérem XD
Forduljunk Mekka felé és üdvözöljuk Áhmedet XD
ja nem kivoltaz?
Mohamed? xD
nemjut eszembe xD
na mind1 xD
ah de kurva jó kedvem van :D
akkor most csoportos kacagás a holdfény alatt:
haha-hihi-kackac-lol
xD

izét hallgatok XD
Metró Sztéjsön XD
juteszembe metró :o
holnap ismételten hering leszek ametrón XD
vagyis már ma XD
geci óra XD
ma még mindig tegnap érzetem van de ez ojan szar mert ma már holnap van na érted XD
kened vágod szeleteled XD
jolvan akkor tuttam h bízhatok benned :D

igazából már gecire nemtudom hogy mit mondjak XD
gondolkozok a testvér nevén aki nemis Áhmed és nemis Mohamed XD
... ... .... ... ... ... . . . . . . . ... . .... ..... .......................................... . . . ... ... ... ...
még mindig nemjut eszembe XD
aki tudja keressen meg ezen a telefonszámon XD
06306430634
vagy írjon megjegyzést a bejegyzés alatt XD
jóccak XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése